sreda, 18. april 2007

Analiza anket z delavnic

V prejšnjih spletnikih smo ob objavi delavnic dodali tudi ankete, ki smo jih razdelili med učence po koncu dela. Z njimi smo želeli preveriti, kako so otroci delavnice doživljali, kaj jim je bilo všeč in kaj ne, kaj bi dodali oz. česa bi si želeli več itd.
Naslednji podatki so povzeti rezultati iz anket; z njimi smo ugotavljali, kako bi se mi projektanti še izboljšali v svojem delu, pa tudi zato, da bi lahko izmerili naše cilje projekta, ki smo si jih zastavili pred začetkom izvajanja le tega.




5 odlično

4 dobro

3 srednje

2 manj

1 najmanj

Skupaj:

Bilo mi
je zabavno:

85%

14%

1%

/

/

148

Počutil/a
sem se
upoštevano, sprejeto,
slišano:

86.5%

10.8%

2%

0.7%

/

148

Počutil/a
sem se
sproščeno:

83.1%

14.2%

2%

0.7%

/

148

Pridobil/a
sem si
nova znanja
in izkušnje:

81%

12.8%

2.7%

2.7%

0.7%

148

Kako si zadovoljen/a
z delom študentov:

92.6%

6.8%

0.7%

/

/

148


!!! Št. 148 je skupno število rešenih anket z vseh delavnic skupaj!

Želiš naslednjič spet sodelovati na delavnicah:
Da: 100%

Kaj ti je posebej dobrega ostalo v spominu?*

V zvezi z alkoholom samim:

Alkohol škoduje zdravju.
Kaj je v alkoholu.
Pogovarjanje o alkoholizmu.
Proučavanje o alkoholu.
Pogovor o alkoholu.

Posledice-vzroki alkoholnih pijač.
Da alkohol ni edina rešitev problemov.
Alkohol.
Da ne pij alkohola zaradi drugih.
Da ima alkohol veliko maščob.
Da ima brezalkoholno pivo tudi nekaj alkohola v sebi.
Da veliko mladih, ki pijejo alkohol, izgubijo prijatelje.
To, da, ko si pijan, nisi nič boljši od drugih.
To, da obstajajo tudi možnosti kot alkohol.

V zvezi z metodo/načinom dela:

Ko smo se šli igrico.
Da smo se pogovarjali.
Igrica sadna kupa.
Zgodba o otrocih.
Ko smo na plakat napisali sporočilo delavnice.
Ko smo se pogovarjali o alkoholu.
Delo v skupini.
Igranje.
Pogovori!
Branje domače naloge.
Ko smo si ogledovali kocke.
Igrica in ko smo se igrali nogomet.
Igrice in predstave.
Ko smo na plakat pisali pravila.
Dobrega mi je ostalo v spominu, ko smo se šli igrati igrico sadna kupa.
Posebej dobrega mi je v spominu ostalotakrat, ko smo sestavljali pravila in sporočila.

Bil sem sprejet.
Igrica, sporočilo, zgodba.
To, da smo delali skupaj.
Igre in ko se med pogovorom zabavamo.
Ko smo se igrali igrico, da smo morali narediti gnezdo in da jajce pade v gnezdo, ampak da se ne razbije.
Ko smo pisali sporočilo.
Ko smo prebrali kocko.
Ko so mi velikokrat podali žogo.
Ker sem igral v igri.
Ko smo se šli igrati igrico-nogomet.


V zvezi z delom študent/k/ov:

Izkušnje študentov v različnih primerih.
Prikaz zapeljevanja dekleta.
Ko je Tadej zaigral skeč.
Kako je fant(ne spomnem se imena) povedal Ani, da mu je všeč.
Ko so animatorji govorili svoje zgodbe.
Odigran prizor dveh študentov.
Igrica Maje in Tamare.
Igrica nogomet in igrica, ki so jo igrali Maja, Tamara in Tadej.
Študentke so zabavne in prijazne.
Dramska uprizoritev.
Ko sta odigrali igrico gospa Špela in gospa Polona.

Drugo:

Vse mi je bilo všeč.
Vse mi je dobro ostalo v spominu.
Da bodi to, kar si.
Da moraš biti to, kar si.
Vse mi je bilo všeč.
Da se mamo dobr.
Da se imamo kul.
Fantje so zmagovali.


Kaj ti je bilo najmanj všeč in kaj bi spremenil/a, dodal/a?

Vse mi je bilo všeč.
Nič ne bi spremenil/a.
Vse je bilo dobro.
Nič ne bi dodal.
Več iger!
Da bi se malo več igrali, kaj zanimivega počeli.
Rada bi, da bi tudi učenci lahko kdaj igrali, kot sta študentki predstavili, kaj povzroči alkohol.
Da so nas snemali.
Spremenila bi temo.
Druga tema, ne alkohol.

* izjave/odgovori so se ponavljali!

Ni komentarjev: