četrtek, 12. april 2007

Poročilo 4. delavnice

Delavnico smo izvajali v torek 27.3.2007, od 7.10 do 7.55 ure.

Zjutraj smo z delavnico začeli isto kot že na vsaki prej, z ogrevalno igrico..

1. Potekala je tako, da je en učenec/učenka odšla iz razreda, medtem mu je sošolec/sošolka skril žogico nekje v razredu,.Nato je učenec, ki je bil zunaj, moral poiskati žogico.

Mi smo ga usmerjali z besedami »vroče, hladno, mrzlo«, ter tako s skupinskim sodelovanjem pripeljali do žogice. Igrica je bila učencem zelo všeč, zato smo jo ponovili tri krat. Namen igrice je bil vzpodbuditi skupinsko sodelovanje.

2. Po igrici smo ponovili pravila, enako kot zadnjič, z žogico. Ker smo zadnjič imeli malo težav pri vzpostavljanju discipline in tišine, smo po koncu ponovitve pravil dodali oziroma je povedala Špela, da se bomo vsi teh pravil držali tudi danes skozi potek delavnice se je izkazalo, da smo danes imeli podobne težave, vendar nam je z poudarjanjem pravil in opozorilom nekaterim učencem, uspelo vzpostaviti tišino.

3. V osrednjem delu delavnice, ki se je nanašal na temo »Bodi to kar si!«, smo najprej pogledali domačo nalogo »svoje kocke« dobrih lastnosti, hobijev in želje za prihodnost. Vsak je iz te svoje kock povedal vsaj eno svojo lastnost, željo, cilj,… Pri tem so nas učenci kar presenetili, povedali so veliko stvari o sebi, npr: najprej svoje ime in datum rojstva, nekaj o družini, če imajo brata/sestro. Nekaj zanimivih idej je bilo o svoji prihodnosti, npr. imeti največjo konjenišnico na svetu, igrati v NBA ligi, postati veterinarka ter imeti azil za pse, vpisati se na škofijsko gimnazijo, itd.

4. Po pregledu naloge je sledila kratka dramska uprizoritev – Polona in Špela o načinu za pritegnitev pozornosti.

Polonca je igrala pozitivno osebo in s tem pozitivne načine za pritegnitev pozornosti, Špela pa je igrala negativno osebo in s tem negativne načine za pritegnitev pozornosti.

Odzivi učencev na igrico so bili, da je Polona prijazna, vesela, govori v veselem tonu, pove kaj vse počne in želi tudi Špelo pritegniti v športne aktivnosti. Špela pa je nesramna, ni ji všeč, da se je Polona usedla zraven nje, izkorišča sošolka za zapiske, majčka in pijača je pomembnejša od predavanja.

Janja jih je vprašala, kakšni so še drugi pozitivni načini za pritegnitev pozornosti: da si prijazen, drugemu v stiski pomagaš, da si vesel, se ukvarjaš s hobiji, ki te veselijo. Vprašala jih je tudi kateri načini so boljši. Pogovarjali smo se o tem, da definitivno tisti pozitivni, da tudi v drugih ljudeh iščeš pozitivne lastnosti ter, da slediš svojim ciljem in željam, ki smo jih navedli pri domači nalogi.

5. Sporočilo smo oblikovali skupaj, ki se glasi: »Pri drugih ljudeh išči pozitivne lastnosti«

Težje je vzpostavljati mir, tišino, preprečiti šepetanje v razredu, vendar kljub temu zanimanje za delo na delavnici ni drastično upadlo, učenci še sodelujejo, so aktivni. Delati moramo v smeri njihove motivacije in interesov.

Ni komentarjev: