ponedeljek, 9. april 2007

Prehod k delavnicam

V naslednjih spletnikih bomo predstavili delavnice, kot smo jih sestavili; torej njihovo vsebino in način izvedbe. Po vsaki delavnici pa bomo objavili tudi poročilo, ki pa bo samo z enega oddelka šestega razreda. Kot je verjetno jasno, so se enake delavnice odvijale v obeh.

Še pred objavo prve delavnice, pa je pomembno, da opozorimo na dogovor, katerega smo z otroci sklenili in na pravila, ki so pomemben sestavni del vsake delavnice.
Dogovor je bil na prvi delavnici jasno izrečen in vsak otrok je moral povedati, da se strinja s sodelovanjem v tej in vseh nadaljnjih delavnicah. Nestrinjanja ni bilo.
Pravila pa so bila naslednja:

1.
Namen naših delavnic in druženj ni ocenjevanje, ampak spoznati različne izkušnje in spoznanja, ki nam lahko koristijo v vsakdanjem življenju.
PRAVILO:
Se ne ocenjujemo!

2.
V naših delavnicah je zaželjeno aktivno sodelovanje, kar pomeni, da sodelujemo tako, da pozorno poslušano, postavljamo vprašanja, povemo svoja mnenja, izkušnje…
PRAVILO:
Aktivno sodelujemo!

3.
Medtem, ko drugi govorijo jih pozorno poslušamo in jih ne prekinjamo.
PRAVILO:
Med govorjenjem se ne prekinjamo!

4.
Če kdo v določenem trenutku ne želi sodelovati, pove, da predaja besedo drugim.
PRAVILO:
Predamo besedo drugim!

5. Da bi bolje potekala naša medsebojna komunikacija – saj se je lažje pogovarjati, če nekoga gledamo oz. če si sedimo nasproti – bomo sedeli v krogu.
PRAVILO:
Sedimo v krogu!

6. Vsak ima pravico izraziti svoje mnenje.
PRAVILO:
Pravica izraziti svoje mnenje!

7. PRAVILO: Se ne posmehujemo!

8. Med potekom delavnice ne klepetamo in šepetamo.
PRAVILO:
Ne klepetamo!

Ni komentarjev: