ponedeljek, 11. februar 2008

zaključna delavnica na osnovni šoli Matije Čopa

Zaključna delavnica na OŠ Matija Čop Kranj je potekala lepo po dogovorjenem načrtu. Ob 16:00 smo se članice projekta zbrale v prostorih jedilnice in pripravile dobrote (piškote, sokove, čokolade), ki smo jih za zaključno pogostitev dobile od donatorjev. Ob 16:30 so se starši otrok udeležili roditeljskega sestanka, me pa smo se medtem pripravile na zaključno delavnico z otroki, se razporedile v razrede, pripravile vse potrebno in počakale, da so se zbrali še otroci. Ob 17:00, ko so starši končali z roditeljskim sestankom in se udeležili predavanja strokovnjakinje na področju zasvojenosti Ksenije Ramovš, smo mi pričeli z delavnico, katere namen je bil predvsem igranje raznih iger, zabava, sprostitev in proslava našega skupnega dela. Že v uvodu nas je navdušilo, da se je zadnje delavnice udeležila večina otrok (manjkali so le trije) in da so bili vsi zelo dobre volje, razigrani in sproščeni, kar je pozitivno vplivalo tudi na naše razpoloženje. Pričeli smo z igranjem – poleg nogometa, sadne kupe, podarim ti, so otroci predlagali še nekaj svojih iger, ki smo jih z veseljem preizkusili in se ob tem vsi zelo zabavali. Približno petnajst minut pred koncem pa smo se z otroki pripravili še na zaključen nastop pred starši, ki je zajemal predstavitev štirih pomembnih pravil, ki smo jih izoblikovali na delavnicah. Razdelile smo jih na štiri skupine, izmed katerih je vsaka pripravila krajšo »predstavico« o pravilu, ki so si ga izbrali. Otroci so nas zelo navdušili s svojo inovativnostjo, kreativnostjo in smislom za igranje, saj je vsaka skupina posebej pripravila resnično prijetno in zabavno igro.
Tako dobre volje in razpoloženi smo nato odšli v skupni prostor, kjer so nas že čakali starši, razredničarke, socialna pedagoginja in naše punce, ki so staršem pred predavanjem predstavile naš projekt. Skupaj s 6.A smo se posedli v sredino kroga in pričeli z našimi predstavitvami. Sama sem staršem povedala še nekaj besed o pravilih, ki smo jih izoblikovali na delavnicah, nato pa prepustila prostor našim igralcem (otrokom). Ko je vsaka skupinica posebej odigrala eno pravilo, so morali otroci iz drugega razreda uganiti, za katero pravilo je šlo. Ko so vse uganili, je sledila še njihova predstavitev, ki so jo izvedli v obliki kviza. Naš razred (6.B) je namreč moral iz različnih vprašanj in trditev razbrati, na katero sporočilo delavnic se le-te nanašajo. Tako smo skozi prijetne predstavitve počasi prišli do konca našega skupnega druženja. Preden pa smo povsem zaključili, smo za mnenje o naših delavnicah in projektu povprašali še razredničarke otrok, s katerimi smo sodelovali. Obe sta se odzvali zelo pozitivno na naš projekt, ga resnično pohvalili, nas spodbudili k nadaljevanju in nam izrazili veliko navdušenje nad delom, ki ga opravljamo v okviru projekta Moja odločitev.
Preden smo se razšli, pa smo vse sodelujoče povabili še v sosednji prostor, kjer smo se skupaj posladkali s pripravljenimi dobrotami.

Ni komentarjev: