ponedeljek, 9. april 2007

Poročilo 1. delavnice

"Prvi delavnici smo izvajali v torek, 27.2.2007 od 7.10 do 7.55 ure zjutraj. Najprej smo imeli kratko srečanje z razredničarkama obeh šestih razredov. Janja je zelo na kratko predstavila naše delavnice, nato pa smo odšli v razrede.
Začele smo s predstavitvijo, učenci so pozorno poslušali, sodelovali, najbolj pa smo bile presenečene nad njihovo zainteresiranostjo delavnic, ko smo jih vprašale, če so pripravljeni z nami sodelovati, so vsi z navdušenjem zaklicali: »Jaaa.«

Sledila so pravila delavnic, kjer sem opazila njihovo osredotočeno pozornost na dano nalogo, sodelovanje in njihov trud pri pisanju pravil na plakat.

Najbolj so se vživeli v igro »sadna kupa«, bili so sproščeni, prisotno je bilo veliko smeha, zabave, predvsem pa smo se končno dobro prebudili. Zelo zanimiv jim je bil »multipraktik«, ko smo ga »vklopili« so se razživeli še bolj, in vse je bilo še bolj zabavno.

Po končani igri je sledil glavni del delavnic, kjer smo se pogovarjali o alkoholu. Bilo je kar nekaj zanimivih asociacij na besedo alkohol. Npr. igro so povezali z alkoholom in ena učenka je dejala, da se pijanemu človeku tako vrti, kot se je nam pri vključenemu »multipraktiku«, potem, da je bolje če ješ sadje, kot pa piješ alkohol, da se pijanemu človeku vrti, se maje, težko hodi, lahko bruha, smrdi, boli ga glava, da pijan človek ne more vozit, če piješ mlad se lahko alkohola navadiš in postaneš odvisen.

Zanimiv komentar na vprašanje, zakaj mladi pijejo je učenka odgovorila, da zato ker so »frajerji«.


Oblikovali smo tudi sporočilo delavnice, ki se glasi: Zakaj alkohol škoduje zdravju?

Učenci so bili ob pogovoru zelo pasivni, zadržani, pomembno je bilo naše spodbujanje. Opazila sem njihovo olikano komunikacijo – preden je kdo želel kaj povedati, je dvignil roko in počakal, da smo mu dali prostor za njegove komentarje.

Na koncu smo jim povedale še predlog, da bi se lahko na kateri delavnici tudi snemali in so predloga v večini kar razveselili in se strinjali, da poizkusimo."

Ni komentarjev: